What's a good LTV Timeframe in E-Commerce? #shopify #ecommercetips

Votre vidéo commence dans 10
Passer (5)
Formation gratuite en FR pour les membres inscrits sur les sites de vidéos

Merci ! Partagez avec vos amis !

Vous avez aimé cette vidéo, merci de votre vote !

Ajoutées by
7 Vues
AOV or LTV? This is where there are blurred lines in ecommerce.

Luke Smith, is the Founder of the renowned advertising and lead gen agency “Simply Converting”.

Over the last decade, Luke has run advertising and marketing campaigns for companies of all sizes. From startup e-commerce stores, to industry giants like Qantas, Tom Ford, McDonalds, and more.

===

???? FREE Google Ads training: https://scale.simplyconverting.com/google-shopping for.
???? Apply to work with us: https://scale.simplyconverting.com/survey

Follow Simply Converting Online:

????https://www.simplyconverting.com/
https://www.facebook.com/simplyconverting
Catégories
E commerce Entreprises
Mots-clés
ecommerce, ecommerce advertising, ecom ads

Ajouter un commentaire

Connectez-vous ou inscrivez-vous pour poster un commentaire.

Commentaires

Soyez le premier à commenter cette vidéo.