How community-led experiences will influence Black Friday spending

Votre vidéo commence dans 10
Passer (5)
Formation gratuite en FR pour les membres inscrits sur les sites de vidéos

Merci ! Partagez avec vos amis !

Vous avez aimé cette vidéo, merci de votre vote !

Ajoutées by admin
106 Vues
With Black Friday fast approaching, Aref Yehia, head of business partnerships for retail & e-Commerce at TikTok, MENA discusses the shifting spending habits of the region’s consumers. He also weighs in on how community-led platforms such as TikTok are impacting consumers’ shopping experience.

Website: http://www.arabianbusiness.com/

Like Us on Facebook: https://www.facebook.com/ArabianBusiness
Follow Us on Twitter: https://twitter.com/ArabianBusiness
Follow Us on Instagram: https://www.instagram.com/arabianbusiness/
Follow Us on LinkedIn: https://ae.linkedin.com/company/arabian-business

Subscribe to our YouTube Channel for Business News and Events in the Middle East Region: https://www.youtube.com/user/arabianbusiness/featured?sub_confirmation=1
Catégories
E commerce Divers

Ajouter un commentaire

Connectez-vous ou inscrivez-vous pour poster un commentaire.

Commentaires

Soyez le premier à commenter cette vidéo.