Entrepreneur explains why local radio is not dead

Votre vidéo commence dans 10
Passer (5)
Formation gratuite en FR pour les membres inscrits sur les sites de vidéos

Merci ! Partagez avec vos amis !

Vous avez aimé cette vidéo, merci de votre vote !

Ajoutées by admin
45 Vues
Bell Media recently sold half of its radio portfolio, saying it was no longer 'a viable business.' My Broadcasting Corporation disagreed and scooped up four of the stations. Company president Jon Pole explains to The National’s Ian Hanomansing why he believes local radio is a good investment.

Watch The National live on YouTube Sunday-Friday at 9 p.m. ET

Subscribe to The National:
https://www.youtube.com/user/CBCTheNational?sub_confirmation=1

More from CBC News | https://www.cbc.ca/news

The National is the flagship of CBC News, showcasing award-winning journalism from across Canada and around the world. Led by Chief Correspondent Adrienne Arsenault and Ian Hanomansing, our team of trusted reporters helps you make sense of the world, wherever you are.
Catégories
Entrepreneur
Mots-clés
radio, local radio, news radio

Ajouter un commentaire

Connectez-vous ou inscrivez-vous pour poster un commentaire.

Commentaires

Soyez le premier à commenter cette vidéo.